Sunday, October 23, 2011

Pendaftaran 2012

Pendaftaran 2012
Dibuka Sekarang!

2 comments:

  1. salam

    saya ingin bertanya, masih adakah jawatan kosong sebagai guru sains dan english? saya baru sahaja membaca iklan dan pemberitahuan dari kawan-kawan yang menetap dijohor bahru. jika ada sebarang jawatan kosong, saya harap pihak tuan dapat memberitahu saya melalui email iaitu malissa_mohamed@yahoo.com or no pon saya : 013-3207972. kerana sekarang saya tengah mencari pekerjaan dalam bidang mengajar. saya merupakan graduan ijazah sarjana muda sains matematik with statistics.sekian terima kasih

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum....

    saya ingin bertanya, masih adakah jawatan kosong sebagai guru agama ? jika ada sebarang jawatan kosong, saya harap pihak tuan dapat memberitahu saya melalui email iaitu pianmusiclover@yahoo.com atau no fon saya di talian: 012-9930779 kerana sekarang saya tengah mencari pekerjaan dalam bidang pendidikan. Sebelum ini saya mempunyai pengalaman mengajar di Sekolah Agama Taman Daya JB lebih setahun pd tahun 2006 dan saya merupakan graduan ijazah sarjana muda pendidikan yang mana minor opsyen saya dlm pendidikan islam dan pendidikan ICT.
    sekian terima kasih.

    ReplyDelete